Tavo laisvalaikio
portalas
Pramogaukim » Namai » GYDYMAS13 dalykų, galinčių sumažinti veido ir kaklo riebalus (atsisveikinkite su dvigubu smakru)

GYDYMAS13 dalykų, galinčių sumažinti veido ir kaklo riebalus (atsisveikinkite su dvigubu smakru)

24-07-2022, 20:39
18
0

 

Gavę keletą papildomų svarų, dažniausiai pirmiausia parodome ant veido. Tiesa ta, kad kaklo ir veido riebalams daro įtaką ne tik padidėjęs svoris. Mūsų miego padėtis ir bloga laikysena būnant biure taip pat yra dvigubo smakro rizikos veiksniai, kuriuos visi stengiamės paslėpti savo „selfiuose“.

„Bright Side“ ieškojo visų dalykų, dėl kurių veido riebalai ir oda gali sustingti, ir sudarė sąrašą patarimų, kurių pataria laikytis ekspertai, jei norite atsikratyti šių papildomų riebalų kartą ir visiems laikams.

1. Pataisykite sėdėjimo pozą.

Tai gali nustebinti, tačiau neteisinga laikysena veikia ne tik mūsų nugarą ir stuburą, bet ir veidą. Prasta laikysena, kai sėdima per žemai galva, prisidedama prie dvigubo smakro sukūrimo. Kaklo ir veido raumenys susilpnėja, todėl oda praranda elastingumą. Patobulinkite laikyseną sėdydami tiesiai atgal ir padėkite ekraną aukščiau, kad nereikėtų nuleisti galvos, kad dirbtumėte.

2. Miegokite daugiau ir pasirinkite tinkamą padėtį.

Tyrimo duomenimis , miego kiekis ir kokybė yra susiję su svorio ir riebalų praradimu. Kitas tyrimas parodė, kad miego trūkumas gali padidinti potraukį ir sumažinti medžiagų apykaitą. Svarbu ir tai, kad vengtumėte miegoti ant savo veido ant pagalvės, nes tai gali sukelti veido raukšles . Mokslininkai pataria miegoti ant nugaros, o tai padeda pašalinti pūlinį ir veido vandens susilaikymą.

3. Kramtoma guma stiprina veido ir kaklo raumenis.

Kramtoma guma yra tarsi treniruotė veido raumenims. Negana to,  tyrimas parodė, kad žmonės, kurie kramtė gumą po kiekvieno valgio, pasijuto lengviau ir po to suvalgė mažiau užkandžių, todėl jų riebalų vartojimas buvo žymiai sumažintas. Įsitikinkite, kad turite gumos be cukraus, kad į savo racioną neįtrauktumėte papildomų kalorijų ir kad išlaikytumėte dantų higieną.

4. Naudokite veido kaukes, pagamintas iš natūralių ingredientų.

Gamta teikia geriausius sveikatos ir grožio procedūrų elementus. Galite naudoti kiaušinius, pieną ir medų arba gliceriną ir žaliąją arbatą , kad sukurtumėte veido kaukes, kurios padeda odai atgauti elastingumą ir išlikti drėkinamai. Pienas taip pat yra labai maistingas ir turi senėjimo poveikį. Galite naudoti kaukėje su medumi, kad pagyvintumėte ir stangrintumėte odą, prarastumėte riebalus ir toksinus.

5. Išmokite švilpti ir leiskite parodyti.

Jei žinote, kaip švilpti, tada esate tarp laimingųjų. Jei ne, laikas išbandyti, sako specialistai , nes tai yra puikus būdas mankštinti veido ir kaklo raumenis ir jis sumažina baimę keliantį smakrą. Sėdėkite tiesia nugara ir pečiais žemyn, šiek tiek pažiūrėkite į viršų ir pradėkite mankštintis 10 kartų 10-20 sekundžių.

6. Į savo racioną įtraukite nesmulkintų grūdų, šviežių vaisių ir daržovių.

Jei norite subalansuotos dietos, padedančios prarasti riebalus, pabandykite pakeisti rafinuotus angliavandenius sveikais grūdais. Jie taip pat padeda mažinti riebalų kiekį. Sveikai, švelniai ir elastingai odai valgyti šviežias daržoves ir vaisius yra labai naudinga. Jei norite pašalinti toksinus, nepamirškite pasirinkti maisto , kuriame gausu vandens , pavyzdžiui, agurkų ir melionų. Nors kai kurios daržovės, pavyzdžiui, pomidorai, paprikos, česnakai ir moliūgai, padidina kolageno, kuris puikiai tinka odai, gamybą .

7. Gerkite daugiau vandens.

Kalbant apie riebalų ir svorio metimą, vanduo yra vienas geriausių jūsų sąjungininkų. Geriant pakankamai vandens, pagerėja medžiagų apykaita, o, pasak specialistų, dėl geros hidratacijos sumažėja skysčių susilaikymas ir sumažėja veido pūtimas ir pilvo pūtimas. Geriant pakankamai vandens, užtikrinama odos elastingumas ir išvengiama veido gleivinės.

8. Sumažinkite natrio ir cukraus suvartojimą.

Kaip subalansuotos mitybos dalis, natrio suvartojimo sumažinimas padeda mums išlaikyti mažiau skysčių . Veido pūtimas ir pilvo pūtimas atsiranda dėl skysčių susilaikymo. Dėl to oda aplink odą atrodo riebesnė ir senesnė. Geriausias pasirinkimas jūsų tikslui – vengti pikantiškų užkandžių ir cukraus bei pakeisti juos sveiku maistu, pavyzdžiui, vaisiais, ir gerti daugiau vandens: plonesnis veidas ir kaklas.

9. Įtraukite kardio pratimus į savo dieną.

Kardio pratimai , tokie kaip plaukimas, bėgimas, greitas ėjimas ir važiavimas dviračiu, yra labai veiksmingos aerobikos pratimų formos ir padeda mažinti viso kūno riebalus. Tokio tipo treniruotės skatina medžiagų apykaitą, skatina riebalų deginimą ir padeda numesti svorio bei riebalus kaklo ir veido srityje.

10. Sumažinkite alkoholio vartojimą

Alkoholis ekspertų nuomone yra viena iš pagrindinių svorio augimo priežasčių. Kadangi alkoholis yra daug kalorijų ir ypač mažai maistinių medžiagų, jis gali padidinti veido riebalus ir patinimą. Jei norite kontroliuoti savo kūno svorį ir riebalus, svarbu kuo mažiau vartoti alkoholį ir kiek įmanoma labiau riboti jo vartojimą, kad  būtų išvengta nutukimo .

11. Nepamirškite dėvėti apsaugos nuo saulės, nesvarbu, koks saulėtas lauke.

Dažnai dvigubas smakras ir veido sustingimas yra senėjimo proceso dalis. Ir plačiai žinoma, kad saulės spinduliai vaidina svarbų vaidmenį pagreitinant veido senėjimą ir raukšlių atsiradimą. Gydytojai rekomenduoja kasdienę apsaugą nuo saulės, naudojant SPF30 ar aukštesnę, atsižvelgiant į jūsų odos jautrumą ir spalvą. Kremas nuo saulės padeda stangrinti ir seninti odą.

12. Susprogdinkite balionus kiekviena proga.

Balionai yra ne tik geriausia gero vakarėlio puošmena, bet ir vienas iš geriausių lengvų veido pratimų. Smagus ir paprastas būdas prarasti papildomus veido riebalus, pūsti balionai padeda sumažinti tiek raumeningus skruostus, tiek dvigubą smakrą. Pakartokite tai keletą kartų per savaitę ir gana greitai pastebėsite veido formos skirtumą.

13. Daugiau šypsokis.

Šypsena ne tik padaro bet kurį veidą gražesnį, bet tai ir būdas  mankštinti veido raumenis, kurie padės sumažinti odos elastingumą ir sumažinti dvigubą smakrą. Pabandykite šypsotis užmerktomis lūpomis ir palaikykite tai 10 sekundžių. Pakartokite 10 kartų. Tai taip pat padeda mažinti riebalus jūsų skruostuose.

Subalansuota mityba ir keli pratimai, kuriuos galite įtraukti į savo kasdienybę, tikrai galėtų pakeisti jūsų veidą. Kaip elgiatės su oda? Ar turite kokių nors asmeninių mėgstamų priemonių? Pasidalinkite savo patarimais komentaruose.

Jums taip pat gali patikti
Norite išgelbėti pasaulį? Pirma išgelbėkite savo kepenis
Norite išgelbėti pasaulį? Pirma išgelbėkite savo kepenis
Daugelis žmonių net neįsivaizduoja, kokią reikšmę turi kepenys ne tik bendrai organizmo sveikatai, bet ir gyvenimo kokybei. Jos atlieka per 2000
10 ir daugiau būdų, kaip išspręsti problemas, kurios gali nutikti mūsų nagams
10 ir daugiau būdų, kaip išspręsti problemas, kurios gali nutikti mūsų nagams
Išaugę, suskilę, pageltę ar net grybelinė infekcija – mūsų nagai gali taip lengvai pažeisti ir sukelti daug diskomforto. Nors mūsų nagų pokyčiai
Vyras parodė du unikalius būdus, kaip ištraukti įsisiurbusias erkes dar būnant miške. Šių būdų genialumu buvo nustebinti milijonai video mačiusių žmonių
Vyras parodė du unikalius būdus, kaip ištraukti įsisiurbusias erkes dar būnant miške. Šių būdų genialumu buvo nustebinti milijonai video mačiusių žmonių
Kasmet visi kaip įmanydami ruošiamės šiltajam sezonui, kurį visi mėgstame praleisti gamtoje. Vieni mėgsta degintis ir maudytis prie ežerų, kiti
Vakarienė vietoj sekso: maisto produktai, kurie nužudo libido
Vakarienė vietoj sekso: maisto produktai, kurie nužudo libido
Planuojate „karštą“ vakarą? Pasitikrinkite vakarienės meniu ir atsikratykite maisto produktų, kurie kenkia libido! Visi esame girdėję apie
Kokie dūmai pavojingesni – cigarečių, šašlykų, smilkalai?
Kokie dūmai pavojingesni – cigarečių, šašlykų, smilkalai?
Cigaretės Specialistų teigimu, nerūkant, tačiau reguliariai įkvepiant cigarečių dūmų, rizika susirgti plaučių vėžiu padidėja iki 20-30 proc. Šiuose
Penki maisto produktai, kuriuos įtraukite į savo mitybą, kad pagerėtų jūsų odos būklė
Penki maisto produktai, kuriuos įtraukite į savo mitybą, kad pagerėtų jūsų odos būklė
Nepervertinkite kosmetikos svarbos odos priežiūrai, nes maistas čia vaidina pagrindinį vaidmenį. Odos išvaizda daugiausiai priklauso nuo jūsų
Parašyk savo nuomonę
Komentarų (0)
Komentuoti
Atnaujinti kodą